söndag 31 juli 2011

igår + idag

igår , var jag i happis m familjen , på ikea vilsäga och så fick ja gå på CANDY WORLD
köpte lite goids o en coolavanilla , fettt gott så ja tjcokade i mig i går kväll kan man då säga så
de var väll ganska okej , åkte typ vid 2 o kom hem vid 8 något ...
sen tog ja cykeln te astrid , o va där en liten stund  sen for ja hem ,
hade svin tråkigt i går kväll o mådde piss , men som tur var haha hade men en social vän (:
som ja satt o camade hela kvällen med , haha vet inte hur han fick mig o skratta , tanke på att de var typ ett tag sen .. men de är inombords känslan som de hänger på , hur ja ska få bort smärtan där ifrån ..
de är frågan ...  aja var uppe till ca 1-2  var svin trött tanke på att ja skrattade så jävla mycket åt massa!
så de blev en lyckad kväll (A)


















Idag, far mot stugan snart , för att typ träffa Anna och Amanda (:
yeeye typ sista gången , för sen börjar sommnarskolan fett less... menmen den pågår inte så jälva länge men endå i 2 hela veckor!!!-.-'  men de verkar va fint väder så de kanske blir att bada , vem vet!!
aja nu ska ja dra finns på mobilen puss //KKviiisten

jag vet inte vad jag vill ...
jag vet inte vart jag är eller vem jag är?
jag dunger inte till att vara mig sj ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar