måndag 18 juli 2011

love my friends ...

har många vänner ...
har varit med Emelie K typ hela dagen! ;D helt azum ,
sen så åt vi en lunch tsm hemma hos mig o såg på film , fett mys
sen  pratade vi med Oliver D o dom så då bestämde vi oss för att vara med dom , som vanligt har man alltid kul med DOM , ett gått skratt lever livet med dom <3
varit lite överallt , typ alla ville att vi skulle hem te mig så då gjorde vi det , fanns inte så mycket o göra här men något fanns de tydligt att hitta på.
sen hade Stiven träning på bv så vi for ditt o kollade , haha jag Emelie och oliver , Astrid va tvungen o dra hem en sväng efter ett tag så ... haha hade ganka kul på bv, va typ helt död! O_O vet ej vrf! ....
sen så åkte vi ts stan o åt på max , Emelie va tvungen o fara med sista bussen! ;C fett synd , jag o Stiven följde oliver upp te hans lägenhet o var där o chillade , killarna spelade som vanligt! *suck*
aja skit samma nu är jag hemma och är ny duschad! ,  är fett trött och less på massa skit! ,
ska nog sitta vid datan lite till oså sen blire att dra mig till sängen  , godnatt puss&hejs!! //KKviiisten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar