tisdag 19 juli 2011

spenderar natten på Gstad

 jaha , min dag ha inte  varit så speciell for in te stan eller jag cyklade in o sen köpte  jag en bok till den här sommarskolan så aa sen träffade jag på oliver i smedjan . så ja följde hem te honom typ dog var svin trött sen kom  andreas som ah varit  borta 2 veckor!  fett kul o treäffa han o sen kom stiven , hehe lite mer invecklnade .. fick mer ont när han kom om man nu säger så!!  O___O
aja  sen drog stiven efter ha varit m oss o typ misshandla  MIG?? får man blåmärken efter honom!!!!
haha nämen sen var jag meed Oliver o Andreas själva så vi drog te willys o köpte nudlar o glass!! haha i know tjockt men fett gött , men sen aa ska inte gå in på detaljer for hem oså åt jag o fixade o nu är JAG
 hos isak med sofia B och maria :D
yeey ha svin kul , innan sofia kom så failade jag och maria TOTALT!! -.-
aja fast hon typ falade mest ;$ ,  så nu har vi typ ätit oså nu vet jag inte va som händer!
är lite depp från dagen som började .. men ja glömmer det ikväll o ska ha kul!
i morn far vi te hertz antar jag , azum D: aja jag har ont i min näsa om de nu skulle vara nå kul o veta!
haha i know den bästa myheten nämen isak skulle lyfta mig o maria åså glömde vi att hålla i honom så aa vi typ failade genom att jag for i golvet o lanade med näsan in mot en väghörn! GJORDE SVIN ONT .. så ja fick en jogubbsbåse? haha i know lite radom -.-
men de hjälpte men nu är typ min näsa halft ihjäl slagen .... men nu ska ja dra o va social m folket o ta hand om min näsa pusshejs!! //KKviiistem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar