måndag 1 augusti 2011

vitå/luleå

tänk maria var inne på msn när ja vaknade i morse? xDD 
haha är typ förvånad men efter som vi nu i dag har varit i vitå i dag , för att träffa Krille W och hans polare Jens! haha tänk att ja hittade där vi skulle stiga av , men igenkligen vare inte så svårt steg av där för ngn vecka sen när ja va m oliver Å ... >.< aja iaf så typ chillade vi , flummade oss , o typ DOG? av olika anledningar x)) kan iaf säga att vi hade riktigt roligt tsm! , men de jobbigaste var nog att ta SIG fram , de var sariöst svin långt än vad ja hade förväntat mig .*suck* så de blev lite små jobbigt! ... menemn de va värt att kma fram! 
tog bussen som gick typ 18.50 både ja o Maria var DÖDA .. var fett trötta o ja mådde piss ...
men som tur så fans Maria bredvid mig som man kan prata med :*<3 
sen så mötte ja pappa som skulle tjusa mig hem , men ja tigde om att dra o köpa en hamburgare! haha var svin hungrig... i know .. att ja måste äta , men ja försöker allt jag kan , men just nu är mitt liv inte som de ska . men de blir nog bra med det! , i vilket fall så fick ja en hamburgare , ja for hem åt den , sen väntade ja på att sofia N ska komma te mig , o sen vara med Striven och Astrid ,alltid lika roligt och vara med er!!
haha o din familj är så sjukt skön o prata o skoja med x)
var där iaf då i ett par timmar och nu så ska sofia slagga här hos mig ! :D 
har fett mysigt hon ligger i min säng o ser film så sjukt söt hon är , medans jag typ mår lite sioså .. 
men ja sitter o ha redigerat bilder , som jag tänkte dela med mig utav! ;) heheh ...
ska nog snart dra mig mot sängen ... för i mrn ska vi te stan o träffa Oliver Drugge som idag kom hem från Ungern , VÄLKOMMEN HEM , vi har saknat dig!!<33 , aja gnatt pusshejs!! //KKviiisten




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar