onsdag 20 juli 2011

bara kompisar dag ut o dag in ....

for hem från isak kring 9 o gick te bussen med sofia! när ja kom in te stan så tpg ja min buss hem o ja var ensam på den! haha , *läsligt* sen när ja kom hem vart ja skit trött!!! o åt lite mat o chillade ,
sen efter ett tag typ vid 1-2 tog ja cykeln te hertz för att träffa sofia B o marcus! åååh gud va jobbigt de var o cykla !!! tror jag skulle dö när ja kom fram men de var  fett länge sen jag ens såg marcus , aa o var med sofia! , haha hon ha svin söta hundar!! , Zelda slickade mig på benen ba för att ja hade en cykel! haha . nämen aa sen typ for ja te bergnäset o for te Astrid o Stiven ! :d o efter ett tag kom oliver D med en kompis till honom .
for te trollis o badade , roligt hade vi faktiskt, sen bara drog vi te astrid o umgås! mysigt vare åxå!...
o nu är man hemma o chilllar , massa problem finns de alltid här i livet , o om ni nu ska veta hur ja mår kan jag säga inge vidare .. knr mig ivägen på denna jord.. aja ska sitta lite vid datan o sen får vi se va som händer , sova antar jag! //KKviiisten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar