tisdag 26 juli 2011

sorry , seg på bloggen ...

har blivit sjuk! *suck* FETT LESS!!!!!!!!
så därför ja inte ha orkat ens tanken på att sätta mig o blogga...
berättar om ngr dagar kortfattat : 

lördag/söndag: jag o jossan ha varit i stugan  vi sov där typ i en liten egen stuga! det va åska o regn jossan fick panik o de var inte kul! ^^ men annars så , vi badade typ as mycket , så att ja vart sjuk -.-
vi gick strandvägen till amanda för att gratta henne hon hade blivit tonåring! ;) yey , sen fick vi åka vattenskoter , de va helt okej , jossan tyckte de var svin kul! de  var ju bra ....
sen typ käkade vi middag o sen tjocka i oss massa läsk ,godis  o chips! x)
och bara pratade , mådde intr så jävla bra den kvällen .. *suck* men vill inte prata om de här...^^ 
aja sen åkte vi hem på söndagen vid 2-3 tjusade hem jossan o sen vidare te biltema o köpa antingen en ny cykel eller bara ngr delar så man kunde laga skiten  o de vart ju tydligen så , men om inte förstör den här cykeln (rex) då får ja en ny innan skolan börjar! *happyface* ...

måndag , varit bara hemma , vart sjuk sen i helgen oså ha de bara blivit värre , hade feber då lite , få se om de är nu idag ... mår inte så bra , ont i hela min hals o svårt o hosta!! fett less. jag vill göra nå kul , i 
satt o målade stenar i går o lyssnade på musik , haha kul liv men stenen ja målade vart ja jävligt nöjd med" ^^ hihih , åt tårta åxå för att min morfar skulle ha fyllt 89 år , R.I.P<3 
tänkte på dig när ja åt den morfar .... :'((    men medans camade jag med Tania , haha vi ha typ gjort de nu i 2 daga o ha alltid lika kul ,o ASG ^^ för hon är så söt! :* ily<3

idag , vaknade vid 9 o typ dog ! , kunde knappt andas -.- 
vet inte va som händer idag , ja vet iaf att jag inte får gå ut , eller va m folk!^^
mamma hade tanken på att de ha kunnat vara halsfluss!! , men de hoppas ja defenitift inte att jag har ...
men när jag är hemma o är sjuk , tänker jag på dig svin mycket o saknar dig så de gör ont , 
(du vet vem du är om du läser min blogg ^^ ) ----> när man är sjuk är de bra tidsfördriv att skriva dikter o dö , nämen typ rita se film! de är helt okej .. men nu ska ja typ gö nå o sen dega ,¨puss//KKviisten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar