onsdag 27 juli 2011

ibland får man lite som man vill o sen kan de hända något bra!

 MEN FIN MORGON-.- BLEV LITE VÄCKT 07.00 ut av att Striven o Isak spamringer mig o säger "kom in te stan "
jag - ALLDRIG , DÖ -.- , hehe fett less ja blev så nu kunde inte ja sova mer har typ ont i mitt öga , konstigt nog äre inte trött menmen vi får se ! så gårdagen då ...
, som sagt ja va m Hanna Brjörk  , btw orkade ite blogga i går så de får bli nu istället, vi gick lite i stan åså aa sen har vi typ gått exantal gånger på bergnäsbron , fast visste det skadar ju inte! >.< men jobbigt somfan , vi gick hem te mig vi fick lite käk (pankakor) hihi^^ sen fick vi tjus te stan ut av pappa , för att kunna möta isak , fett roligt, jag , Isak och Hanna gick ner te norrahamnen typ på kvällen då , de var rätt mycket folk o de va mysigt o sitta där o chilla , solen sken på vattnet ur häftigt , satt o smsade åxå rätt mycket med oliver Å , som ja ska till nu snart! yeeye , har sakna honom sen aa vet inte när! <3 kmr ha ur mysigt tsm , 
hehe typ lyckad kväll igår! , sofia N kom hem blev överlycklig av glädje tårar! ;$$ hehe i know ja är lite radom ^^ menmen ... det är jag sandra , vad har ni förväntat er , nä skämt osido , nu ska jag fixa mig äta ,åså fast igenkligen skulle ja ha sovit nu till 09.00 menmen de blev ju inte så , så jag kanske kmr typ somna hos oliver! HEHHEHE , nä skoja ska passa på att va social stället m oliver :-) , pusshejjs<333 // KKviiisten

hihi jag! O_O






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar