söndag 17 juli 2011

en lång dag ....

kom hem från stugan vid 4 åså ba var ja hemma o chilla , åt lite middag o sen drog jag ut bara för att få vara ifred .. bara tänka . pratade med sofia N o maria W <3 ,
sen typ gick ja runt o runt överallt satt på en brygga de var fett skönt! att bara sitta o titta på havet o lyssna på musik ,  aja sen så träffade ja på Ebba N hon skulle dra te cornelia som ja gick o smsade med, ^^
så jag fick va m dom ett litet tag! , hehe de blev lite fail .. men de var mitt fel! O_O ...
ska inte gå in på detaljer .. hehe vi fick iaf vårt godis! så vi satt hos mig o tjocka i oss o såg på andra Avenyn de är bra program eller aa en serie !^^ hehe de drog vid 11 åså for ja iväg lite till oliver o stiven , aa lika kul o va med er som alltid .. hmm man kan säga att man är lite MÖRBULTAD!
har typ ont överallt :'( ... aja nu är man hemma o är ny duschad , funderar på att gå o lägga mig? hmm.. aja
godnatt //KKviiisten
fotograf : Sandra Lundkvist
Tagen : på bergnäsbron 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar