lördag 13 augusti 2011

En vecka avklarad utav sommarskolan!

Sådär jag ...
Gårdagen var inte så speciell antar jag ,
Spenderade dagen på lerbäcken med folk, roligt folk dessutom!
förutom en 3-åring som var allmänt störig o konstig!! (fråga inte!)
haha nämen titta , vi typ sprang runt (busade lite) åså aa jag trodde han var snäll o lungn , så jag sa kom ge mig en fram , han springer fram , o välter omkull mig baklänges , sitter på knä på min mage o spottar mig rakt i ansiktet , jag trodde jag skulle dö! de var svin äckligt *FYFAN!* han äckliga slämm i mitt ansikte , kan ni tänka er de att de var sjukt obehagligt! , nä urrsh , ska byta samtalsämne ^^
iaf så ... Jag åt middag hos Stina , sjukt god mat vi åt , de va länge sedan man åt kött o potatisgratäng , de var inte illa, menmen jag for hem vid , aa vad kan den va , halv 8 något sånt , fast jag åkte inte hem på deräkten jag fick förbi min kusin , tanke på att hon bor 5 min där ifrån jag var , men Olivia skulle typ dra precis när jag kom, hmm ... aja jag åt kladdkaka där! fett gott, sen vid kvart över 8 något sånt , så cyklade jag in te stan , å träffade gänget! vi for te gyllsa (stavning??) udden , iaf , men de va myssigt , jag var trött oså jag var inte där så jävla länge .. menmen de är va mysigt! ,
aja idagdå? . vad händer idag? .. de värkar vara sol , iallafall som jag såg genom mitt fönster ,  men jag tror jag bara ska ta de lungt , har skola i mrn , I en vecka till! , fyfan åså börjar jag med matte på morgon , fyfan jag hatar de , kmr typ dö!? ... menmnen , nu ska jag sitta lite vid datan , käka frukost åså sen ska jag hitta någon social jävel som man kan umgås med! :-) bloggar mer sen ,, Kram //KKviiisten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar