tisdag 2 augusti 2011

Nu är gänget tillbaka!!

Aaaa som sagt Sofia slggade hos mig förranatten , hade jätte mysigt ,
vi for te stan vid 11 o mötte oliver :D KRAM till honom blev de ju såklart!
sen for vi te honom för tp att chilla , men men  ... sen kom Astid och Stiven!
gjorde inte så mycket , sen cyklade vi te bergnäet ville bada , ja for hem fixade lite , 
sen fick kom Moa K :D azum!! vi gick dit te dom andra , väntade tills Stiven skulle sluta spela 
satt på golve o pratade o skrattade som vanligt, sen gick vi te trollis o badade!!! :D så jävla skönt var det!!
jag o Moa hoppade i först så inte killarna skulle kasta i oss, fyfan de var svin skönt!
sen typ chillade vi .. vid typ 8-9 tiden drog vi te astrids pappa där fanns de korv , så de blev korvkväll ;)
hihii, Astrid gjorde inbakadeflättor på mig , (bild kommer) , de var svin snyggt , sen drar moa iväg , oså sen när hon kmr tebaka ser man att andreas kommer , alla blev svin glada! alla ha saknat honom! 
oliver blev ÖVER LYCKLIG att han kom o de roliga vara att han visste inte ett skit , okej de gjorde inte vi heller me endå !! , aja alla blev glada de var som om nu är hela gänget TSM!<3 
nu är jag hemma o nu är jag trött , ska nog gå o sova  , i mr tror jag att ja ska vara med folk :D <3//KKviisten 

foto : jag
(ingen bra cam jag har -.-')


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar