tisdag 9 augusti 2011

OMG shhit förlåt inte bloggat på snart över 2 veckor?!

hej allihopa!
jag har inte haft tid till att sitta o blogga ,
det ha varit så jälva mycket , från glägje till sorg!?..
oså ha de varit LK från torsdag till Lördag! , det VAR SVIN KUL!! :D
Ha varit med så underbar folk på lk , som finns alltid för mig  , o jag älskar er!
Men så alla vet har jag sommarskola nu i 2 veckor oså sen BÖRJAR allvaret = 8:an O_O
fan va jag ska skärpa mig o ta tag i skiten , menmne ja typ stannar varje dag istan o hittar folk o vara med umgås käkar nått vad vetja! , men dom senate veckorna om man tänker bakåt ,så har de inte varit bra av vissa anledningar ! , men ja har folk man kan prata med , ha känt mig ensam ngr dagar men igenkligen är jag inte de! jag tänker efter , hehe ..
amen nu ska dra te bussen skolan börjar 09.00 och slutar 14.00! KRAM<3 //KKviiisten
hoppas du fattar att de är dig jag älskar!! :'(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar