fredag 5 augusti 2011

LK igår o nu i mrn :)

Första året tror jag för mig att gå på LK , de va helt okej!
mycket folk somfan ... va med massa folk , o hade sjukt kul! 
åkte dock inge karuseler på grund av att ja hatar DOM iaf vissa (de finns undantag)
de va ju här på torsdagen de va grattis hela kvällen så de va ju azum , sen idah nu ville ja av hemma o typ chilla , vaknade aa vad var klockan aa vid 11 nått sånt , va skönt o sova ut , 
ja åkte m mamma vid 12-1 tiden till brorsan o hans familjs nya lägenhet! den va fett chill , ska börja åkte dit oftare o aa umgås med min brorsa bland annat kanske , de är typ den enda jag ahr kvar känns det som ,,,
eller aa jag vet inte längre om jag har någon kvar runt omkring mig?...
känns som om tiden har stannat och inget man kan göra åt, aja i mrn ska jag gå på lk sista gången tror jag de blir ..? kommer bli chill , ska gå med sofia N :D<3 , då kan inget gå fel om man är med henne ..
TAGGA tills i mrn antar jag! eller igenklligen är ja inte så pigg på at gå i mrn men jag har lovat , de finns en människa där ute på lk som jag älskar som kan tänkas se , om man har tur ..
jag har ont i mitt hjärta , av olika andledningar , jag vet inte? .. menmen sitter o pratar med tania o hon får mig att må bra<3 orkar inte blogg mer nu , hejs!! // KKviiisten


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar